درسی از انیشتن
نوشته شده توسط : کسری

 

. 1کنجکاوی را دنبال کنید
من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم
چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می‌کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیداکردن علت اینکه چگونه یک
شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل استکه من سال ها وقت
صرف مطالعه موفقیت کرده ام . شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید؟
پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.
۲ .پشتکار گرانبها است
من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی میگذارم
تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی کهآن را برساند.
مانند تمبر پستی باشید ؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایانبرسانید .
با پشتکار می‌توانید به مقصد برسید.
۳ .تمرکز بر حال
مردی که بتواند در حالی که دختر زیبایی را می‌بوسد با ایمنیرانندگی کند،
به بوسه اهمیتی را که سزاوار آن هست نمیدهد
پدرم به من می‌گفت نمی‌توانی در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوی .من دوستداشتم بگویم تو
می‌توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز .یاد بگیرید که درحال باشید.
تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام میدهید.
انرژی متمرکز ، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است .
۴ .تخیل قدرتمند است .
تخیل همه چیز است .می‌تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی بهمراتب از دانش مهم تر است
آیا شما از تخیلات روزانه( جزیره سرگرمی ) استفاده می‌کنید ؟ تخیل از دانش مهم تراست !
تخیل شما پیش نمایش آینده شما است .نشانه واقعی هوش دانش نیست، تخیل است.
آیا شما هر روز ماهیچه های تخیلتان را تمرین می‌دهید ؟اجازه ندهیدچیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون دربیایند.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: